مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 08:152024-01-05اجتماعي

اهدای زمین در شمال؛گل دادن در حرم امام رضا(ع)


خانم «فوزیه بابایی بانوی» 57 ساله ساکن سیمرغ مازندران ارثیه میلیاردی خود را به جمعیت هلال احمر هدیه کرد، این کار نو و جدید این بانوی خیر چنان مورد توجه قرار گرفت که بازخوردهای بسیاری درپی داشت، - خبرگزاری فارس مازندران- زهرا طاهری پرکوهیبرخی خبرها حال دل مان را خوب می کند، اصلا انسان می ماند واقعا چگونه انسان به این حد از مقام و جایگاه می رسد که بتواند ببخشد.

مهربانی از هر نوعش قشنگ است فقط دل می خواهد، ددلیفت که برای درد و رنج بتپد همانند کار خانم فوزیه بابایی بانوی 57 ساله ساکن سیمرغ مازندران که ارثیه 10 میلیارد تومانی خود را به جمعیت هلال احمر هدیه کرد.

*هدیه ارثیه میلیاردی این بانوی مازندرانی ارثیه میلیاردی خود را هدیه کرد تا برای توسعه زیرساخت های امدادی هزینه شود.

*مادری که باوجود فرزند مستاجر ارثیه اش را بخشید کار این بانوی خیر چنان مورد توجه قرار گرفت که بازخوردهای بسیاری درپی داشت، مادری که صاحب سه فرزند است و حتی عنوان شده فرزندانش مستاجر هستند اما از این سرمایه میلیاردی گذشت.

به سراغ  خانم بابایی می رویم و می خواهیم درباره هدف این کار خیر خود توضیحی ارائه دهد از سخنانش می فهمم میلی به این ندارد که نامی از وی در خبرها بیاید اصلا هدفش هم این نبود که بخواهد که نامش برجسته شود بلکه بیشتر از نام هدفش مهم تر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای زمین در شمال؛گل دادن در حرم امام رضا(ع)

اهدای زمین در شمال؛گل دادن در حرم امام رضا(ع)