مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 00:102024-01-01بين الملل

شهیدالقدس؛ از شهادت تا تشییع میلیونی


چهارمین سالگرد ثبت جنایت ترور شهید سلیمانی در تاریخ با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و مقاومتی همزمان شده که نشان می دهد مکتب سلیمانی حذف شدنی نیست.

-   وزارت دفاع آمریکا هم با صدور بیانیه ای ضمن برعهده گرفتن مسئولیت ترور سردار سلیمانی و المهندس، گفت این ترور به دستور رییس جمهور ایالات متحده دونالد ترامپ صورت گرفت.

  ترامپ که به گفته خودش از کاخ سفید بر این عملیات نظارت داشت، در اظهارنظر توییتری بعد از جنایت ترور سردار سلیمانی با بیان اینکه باید سال ها قبل او را از میان برمی داشتند، گفت: ژنرال قاسم سلیمانی هزاران آمریکایی را در برهه ای از زمان کشته یا به شدت مجروح کرده بود و در حال برنامه ریزی برای کشتن تعداد بیشتری بود، اما گرفتار شد! ادعایی که در اولین سخنرانی بعد از حمله ترویستی هم مطرح کرد: تصمیم دیروز ما [ترور سردار سلیمانی] نه با هدف آغاز جنگ، بلکه با هدف جلوگیری از وقوع جنگ اتخاذ شد .

اما آنچه در اظهارنظرهای مقام های آمریکایی قبل از این جنایت درباره اثرگذاری و نبوغ نظامی سردار سلیمانی و بعد در واکنش های جهانی به این حمله تروریستی نمایان شد، از درماندگی آمریکا مقابل فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حکایت داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدالقدس؛ از شهادت تا تشییع میلیونی

شهیدالقدس؛ از شهادت تا تشییع میلیونی