مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:302024-01-03سياسي

جهادگران مجری طرح هادی 300 روستایی خراسان جنوبی


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی از اجرای طرح هادی در 300 روستای استان توسط گروه های جهادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی امروز  در کارگروه ایجاد هماهنگی ، پشتیبانی و نظارت بر اجرای طرح های بسیج سازندگی بیان داشت: برپایی اردوهای جهادی از یادگارهای سردار سلیمانی است که با حضور وی در سیل خوزستان فرهنگ سازی در این خصوص انجام شد.

وی با بیان این که با سازمان بسیج سازندگی در استان در سه حوزه همکاری داریم، افزود: علاوه بر اجرای بعضی از پروژه ها از محل اعتبارات تملک دارایی، در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و پشتیبانی از گروه های جهادی با این سازمان در استان همکاری می کنیم.

به گفته وی اجرای پروژه ها در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) از امسال در استان شروع شده و حجم پروژه ها و اعتبارات مورد نظر برای انجام آنها قابل توجه است.

معاون استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم سهم خراسان جنوبی از اعتبارات محرومیت زدایی افزایش یابد تا عقب ماندگی های گذشته جبران شود.

عباس زاده تأکید کرد: تقویت، حمایت و پشتیبانی از گروه های جهادی یکی از موارد مهمی است که به طور جدی باید توسط دستگاه های اجرایی مورد توجه قرار گیرد تا با بهره گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران مجری طرح هادی 300 روستایی خراسان جنوبی

جهادگران مجری طرح هادی 300 روستایی خراسان جنوبی