مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 00:102024-01-17سياسي

یزد میزبان اولین جشنواره ملی پژوهش های کاربردی مسئله محور شد


دبیر برگزاری رویداد «ریسرچ پیچ» یزد گفت: اولین جشنواره ملی پژوهش های کاربردی مسئله محور در پارک علم و فناوری یزد برگزار می شود.

- الهام شکاری، مدیرعامل شتاب دهنده آسا، یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس با اشاره به ضرورت توانمندسازی شرکت های دانش بنیان برای تسخیر بازارهای داخلی و خارجی، اظهار کرد: به همین منظور نخستین جشنواره ملی ریسرچ پیچ در استان یزد برگزار می شود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، این رویداد در دو بخش علمی و رقابتی ویژه اعضای هیئت علمی، پژوهشگران، دانشجویان و کلیه علاقه مندان به فعالیت های پژوهشی در دستور کار استان یزد قرار گرفته است.

دبیر برگزاری رویداد ریسرچ پیچ استان یزد گفت: این جشنواره ملی پژوهشی کاربردی مسئله محور، کمک به توانمندسازی و تجاری سازی طرح های دانش بنیان و جدید از جمله اهداف برگزاری این رویداد ملی است که در پارک علم و فناوری یزد برگزار می شود.

شکاری با بیان این که جشنواره ریسرچ پیچ 11 بهمن ماه برگزار می شود، تصریح کرد: ششم بهمن ماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد ملی در استان یزد است.

وی خاطرنشان کرد: معدن و صنایع معدنی، صنایع غذایی و کشاورزی، سلامت و تجهیزات پزشکی، آب، انرژی و محیط زیست، برق، الکترونیک و رباتیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوش مصنوعی، محورهای این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد میزبان اولین جشنواره ملی پژوهش های کاربردی مسئله محور شد

یزد میزبان اولین جشنواره ملی پژوهش های کاربردی مسئله محور شد