مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 22:352024-01-16سياسي

دریافت 350 مقاله توسط دبیرخانه کنفرانس تغییر اقلیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی رهنما دبیر علمی هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم و رییس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور در حاشیه جلسه داوری مقالات ارسالی به این کنفرانس بین المللی اظهار داشت: - رییس پژوهشگاه هواشناشی و علوم جو کشور از دریافت 350 مقاله توسط دبیرخانه هفتمین کنفرانس تغییر اقلیم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی رهنما دبیر علمی هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم و رییس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور در حاشیه جلسه داوری مقالات ارسالی به این کنفرانس بین المللی اظهار داشت: با تلاش کمیته اجرایی و کمیته علمی هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم در سال جاری شاهد مشارکت زیاد ارسال مقالات بودیم.

وی با اشاره به برگزاری شش دوره گذشته کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم طی سال های 1375 تا 1398 گفت: سعی ما بر این است تا فضایی فراهم کنیم که تجربیات بین المللی، منطقه ای و ملی توسط محققین عرصه های مرتبط با تغییر اقلیم مورد بحث و تبادل نظر قرار بگیرد.

رییس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور یکی از اهداف برگزاری این کنفرانس را دادن آگاهی و اطلاعات بیشتر به سیاستمداران در خصوص پیامد ها و تبعات تغییر اقلیم در سطوح مختلف خواند و خاطرنشان کرد: در این دوره در مجموع 350 مقاله به دبیرخانه کنفرانس رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت 350 مقاله توسط دبیرخانه کنفرانس تغییر اقلیم

دریافت 350 مقاله توسط دبیرخانه کنفرانس تغییر اقلیم