مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 09:102024-01-13اقتصادي

برای ساخت پایانه صادراتی نیاز سنجی نشده است


رییس اتحادیه میوه وتره بار استان زنجان در مورد ساخته پایانه صادراتی شهر زنجان نیاز سنجی انجام نشده استٰ گفت: عدم نیاز سنجی باعث ایجاد مشکلات برای سرمایه گذار و خریداران مغازه های آن شده است.

- دانیال شب خیر، رییس اتحادیه میوه وتره بار استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تشریح نحوه فعالیت صنوف ذیل اصناف و همچنین سازمان مشاغل اظهار کرد: از زمان برگزاری انتخابات و ریاست در اتحادیه میوه و تره بار استان اقداماتی را برای سامان دادن به اوضاع این اتحادیه انجام شده است.

رییس اتحادیه میوه وتره بار استان زنجان با بیان اینکه میدان میوه و تره بار فعلی با پایانه صادراتی از سال 1391 مقابل هم بوده اند، افزود: حقیقت این است باید از مدیرعامل پایانه صادراتی محصولات کشاورزی استان زنجان، برای سرمایه گذاری در این وسعت تقدیر شود چرا که این مکان یک ظرفیت محسوب می شود، ولی وی برای پیشبرد اهداف خود، به جای ورود به فضای رقابتی، دستوری عمل کرده و صحبت هایی می کند که توهین به شمار می رود چرا که میدان فعلی میوه و تره بار سابقه فعالیت 40 ساله دارد.

وی با بیان اینکه مدیر عانل پایانه صادراتی در صحبت های خود در مورد پژوهش حرف می زند، تصریح کرد: سؤال این است که اگر کار پژوهشی انجام می دهید، در همان سال 87 باید از کارشناسان، اتحادیه و یا ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ساخت پایانه صادراتی نیاز سنجی نشده است

برای ساخت پایانه صادراتی نیاز سنجی نشده است