مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 10:552024-01-01سياسي

نوروزی: سکوت مرگبار جهان غرب علیه جنایات رژیم صهیونیستی جای تاسف دارد


یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که امروز وضعیت مردم غزه را می بینند و شاهد جنایات رژیم کودکش صهیونیستی هستند اما سکوت مرگبار اختیار کرده اند باید پاسخگو باشند.

- یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که امروز وضعیت مردم غزه را می بینند و شاهد جنایات رژیم کودکش صهیونیستی هستند اما سکوت مرگبار اختیار کرده اند باید پاسخگو باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حسن نوروزی در تذکری شفاهی در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به هموطنان کلیمی و مسیحی خود فرا رسیدن سال نو میلادی را تبریک می گویم و برای جهانیان که سکوت مرگبار در برابر جنایات رژیم صهیونیستی اختیار کرده اند ابراز تاسف می کنم.

وی در ادامه اظهار کرد: جهان غرب که امروز وضعیت مردم غزه را می بیند و شاهد آواره شدن زنان و کودکان و جنایت رژیم صهیونیستی علیه این مردم هست باید شرمسار باشد که چرا سکوت مرگبار اختیار کرده است.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده از شجاعت مردم فلسطین که با غیرت دینی و دستان خالی در برابر رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی ایستاده اند قدردانی می کنم و سکوت مرگبار جهانیان نسبت به جنایات صورت گرفته علیه مردم غزه را محکوم می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروزی: سکوت مرگبار جهان غرب علیه جنایات رژیم صهیونیستی جای تاسف دارد

نوروزی: سکوت مرگبار جهان غرب علیه جنایات رژیم صهیونیستی جای تاسف دارد