مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 13:002024-01-19اجتماعي

بهره مندی 74 فرزند ذکور خانواده های تحت حمایت از معافیت سربازی


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: 74 نفر از فرزندان ذکور خانواده های تحت پوشش کمیته امداد از معافیت سربازی بهره مند شدند.

- ایسنا/اردبیل معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: 74 نفر از فرزندان ذکور خانواده های تحت پوشش کمیته امداد از معافیت سربازی بهره مند شدند.

فرزاد آزادپور اظهار کرد: از این تعداد 15 نفر فرزند ذکور مادران مطلقه هستند که با داشتن شرایط قانونی از معافیت سربازی بهره مند شده اند.

وی تصریح کرد: فرزندان ذکور مادران فاقد شوهر که سه سال از طلاق آن ها گذشته و 2 سال نیز تحت حمایت کمیته امداد باشند، از معافیت سربازی بهره مند می شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: 45 مورد از این معافیت ها نیز برای فرزندان ذکور خانواده هایی است که به دلیل فوت سرپرست تحت حمایت قرار گرفته اند ارائه شده است.

آزادپور افزود: تعداد 14 مورد از این تعداد معافیت ها نیز به دلیل نیازمند بودن خانواده و به لحاظ داشتن تک فرزند ذکور بالای 18 سال و داشتن سه خواهر و بالاتر در خانواده از مزایای معافیت سربازی بهره مند شده اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: افراد مشمول معافیت سربازی می توانند از طریق سامانه امداد هوشمند سها درخواست خود را ثبت کنند که پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 74 فرزند ذکور خانواده های تحت حمایت از معافیت سربازی

بهره مندی 74 فرزند ذکور خانواده های تحت حمایت از معافیت سربازی