مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 09:302024-01-06اقتصادي

آن طرف آب برای هیچ کسی فرش قرمز پهن نکرده اند


معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه فهرست کاریابی های مجاز روی سایت وزارت کار قرار دارد از افراد و نیروهای کار متقاضی اعزام به خارج خواست به تبلیغات کاریابی های غیر مجازی که اعلام می کنند آنها را به راحتی و با حقوق .

- معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه فهرست کاریابی های مجاز روی سایت وزارت کار قرار دارد از افراد و نیروهای کار متقاضی اعزام به خارج خواست به تبلیغات کاریابی های غیر مجازی که اعلام می کنند آنها را به راحتی و با حقوق های بالای یورو و دلار به خارج می فرستند، اعتماد نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود کریمی بیرانوند در یک گفت وگوی تلویزیونی اظهار کرد: دلسوزانه عرض می کنیم برای هیچ کسی در آن طرف آب فرش قرمز پهن نکردند.

هر کاریابی مجاز یا غیر مجازی که شعارها و تبلیغاتش به گونه ای بود که گویی برای فرد فرش قرمز پهن کردند و با حقوق های بسیار بالا و آنچنانی و ارزهای دلار و یورو آنجا مشغول کار می شوند به آن شک کنند.

وی ادامه داد:فهرست کاریابی های خارجی مجاز روی سایت وزارت کار قرار دارد بنابر این هر شخص حقیقی یا حقوقی که اعلام کرد ویزای کار می دهد چنانچه نام او در فهرست کاریابی های مجاز وزارت کار قرار نداشت طبعا مورد تایید، رصد و نظارت پیوسته نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آن طرف آب برای هیچ کسی فرش قرمز پهن نکرده اند

آن طرف آب برای هیچ کسی فرش قرمز پهن نکرده اند