مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 11:402024-01-03اقتصادي

افتتاح 5 واحد فرآوری و بسته بندی، دهه فجر امسال در لرستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون توانستیم 13 واحد فرآوری و بسته بندی را در استان ایجاد کنیم، گفت: - ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون توانستیم 13 واحد فرآوری و بسته بندی را در استان ایجاد کنیم، گفت: پنج واحد نیز در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

سیدعماد شاهرخی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: از ابتدای تشکیل صنایع تبدیلی تا به امروز حدود 534 موافقت اصولی در استان صادر شده که 474 مورد به مرحله مجوز تأسیس رسیدند یعنی توانستند استعلامات را بگیرند و به جواز تأسیس برسند و 206 صنعت پروانه بهره برداری دریافت کردند.

وی اظهار کرد: ما در حال رشد، توسعه و پیشرفت هستیم و ممکن است این آمار دارای تغییرات روزانه باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون توانستیم 13 واحد فرآوری و بسته بندی را در استان ایجاد کنیم و پنج واحد نیز در دهه فجر افتتاح خواهیم کرد، بیان کرد: مجموعاً از ابتدای دولت سیزدهم تا الان 18 واحد بسته بندی و فرآوری به بهره برداری رسیده و خواهد رسید.

شاهرخی اضافه کرد: بخشی از این واحدها مانند بسته بندی و فرآوری به حمایت نیاز دارند و برخی باید سرمایه در گردش آن تقویت شده و مقداری تسهیلگری کنیم و تعاونی های ما برای کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 5 واحد فرآوری و بسته بندی، دهه فجر امسال در لرستان

افتتاح 5 واحد فرآوری و بسته بندی، دهه فجر امسال در لرستان