مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 14:412023-12-29سياسي

مطلع الفجر تحولات آینده شهید سلیمانی است


دست سلیمانی اگر روزی بر زمین افتاد اما دست های سلیمانی ها امروز در جبهه مقاومت تاریخ سازی می کنند و مطلع الفجر تحولات آینده شهید حاج قاسم سلیمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز ظهر در خطبه های نماز جمعه بندرعباس با سفارش  به مردم به استفاده معنوی از سه ماه شریف رجب و شعبان و رمضان ، اظهار داشت: دنیای غرب قداست مادر و مفهوم زن را از دست داده است و به دنبال از بین بردن این مفاهیم ارزشی و گرانسنگ در میان زن مسلمان است .

  وی افزود: اسلام برای بانوان عظمت، بزرگی و نقش مادری و همسری و به معراج رفتن مردم از دامن زن را به همراه داشته و از قید جاهلیت بیرون آورده و بهشت را زیر پای زنان می داند.

  خطیب جمعه بندرعباس بیان کرد: توطئه رضا خان برای از بین بردن حجاب با چوب بود و پهلوی دوم با جنگ نرم و از بین بردن قبح و زشتی برهنگی می خواست زنان و دختران مسلمان را از هویت خود خارج کند که نتوانستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده ادامه داد: یکی از کارهای غرب برای زنان مسلمان تهی کردن هویت است و زن مسلمان باید هوشیار باشد و گول این مار های خوش و خط و خال را نخورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطلع الفجر تحولات آینده شهید سلیمانی است

مطلع الفجر تحولات آینده شهید سلیمانی است