مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:352024-01-07فرهنگي

5000 تماشاگر از نمایش های جشنواره تئاتر منطقه ای راه ابریشم دیدن کردند


 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اجرای 20 نمایش صحنه ای و 11 نمایش خیابانی در جشنواره تئاتر منطقه ای راه ابریشم در سمنان خبر داد و گفت: - ایسنا/سمنان  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اجرای 20 نمایش صحنه ای و 11 نمایش خیابانی در جشنواره تئاتر منطقه ای راه ابریشم در سمنان خبر داد و گفت: این جشنواره در مدت چهار روز، بیش از پنج هزار نفر از علاقه مندان به این هنر را جذب و مخاطب خود کرد.

  فرشید فلاح 17 دی ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: سمنان پس از سالها دوری از میربانی جشنواره های منطقه ای تئاتر، امسال پذیرای 31 گروه نمایش و بیش از 300 هنرمند از هشت استان کشور در قالب جشنواره منطقه ای تئاتر راه ابریشم بود.

وی ادامه داد: این جشنواره در سالن های مختلف نمایش شهر سمنان و محوطه های ویژه برای نمایش های خیابانی برگزار شد و در چهار روز برگزاری شاهد استقبال و ازدحام گروه های کثیری از هنرمندان و دوستداران هنر تئاتر بود به طوریکه بر اساس تخمین های صورت گرفته در چهار روز برگزاری بیش از پنج هزار نفر موفق به تماشای این نمایش ها شدند.

وی گفت: سالن تئاتر شهر و حکیم الهی با ظرفیت قریب 500 نفر، تالار آفتاب با ظرفیت بیش از 100 نفر در این دوره میزبان این جشنواره بود که همواره در اجرای نمایش مملو از تماشاگر بود و نمایش های خیابانی که در ورود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 تماشاگر از نمایش های جشنواره تئاتر منطقه ای راه ابریشم دیدن کردند

5000 تماشاگر از نمایش های جشنواره تئاتر منطقه ای راه ابریشم دیدن کردند