مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:452023-12-30سياسي

«الگوی سوم زن»؛ الگوی بی نظیر


در جامعه ایرانی که عده زیادی شیپور دفاع از حقوق زن را به دست گرفته اند، شاید کمتر کسی نام «الگوی سوم زن» به گوشش خورده باشد.

الگویی که از منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی استخراج شده، - در جامعه ایرانی که عده زیادی شیپور دفاع از حقوق زن را به دست گرفته اند، شاید کمتر کسی نام الگوی سوم زن به گوشش خورده باشد.

الگویی که از منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی استخراج شده، منطبق بر آیین اسلام بوده و خط مشی زندگی زن انقلاب اسلامی را مشخص می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جامعه ی ایرانی که عده ی زیادی شیپور دفاع از حقوق زن را به دست گرفته اند، شاید کمتر کسی نام الگوی سوم زن به گوشش خورده باشد.

الگویی که از منظومه ی فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی استخراج شده، منطبق بر آیین اسلام بوده و خط مشی زندگی زن انقلاب اسلامی را مشخص می کند؛ اما نام این الگو را حتی بسیاری از انقلابی ها نیز تاکنون نشنیده اند.

الگوی سوم تعریفی بین زن متحجر خانه نشین و زن غربی که عفاف برایش تعریف نشده است بوده و می توان آن را به زن با عفتِ فعال تعمیم داد که علاوه بر حضور در جامعه، هویت و اصالت خود را حفظ می کند و برای کسب ارزش خودنمایی نمی کند.

این الگو، الگویی درست و واقعی برای زنان بوده که رهبری به آن الگوی سوم زن می گویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«الگوی سوم زن»؛ الگوی بی نظیر

«الگوی سوم زن»؛ الگوی بی نظیر