مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 22:002024-01-12ورزشي

از پیشنهاد حضور ستاره سرخ بلگراد در ایران تا بورسیه در دانشکده صربستان


وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر سه روزه خود به صربستان از تیم ستاره سرخ بلگراد دعوت کرد تا به ایران بیاید و با باشگاه های ایرانی تفاهم خواهرخواندگی امضا کند.

- وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر سه روزه خود به صربستان از تیم ستاره سرخ بلگراد دعوت کرد تا به ایران بیاید و با باشگاه های ایرانی تفاهم خواهرخواندگی امضا کند.

همچنین هاشمی پیشنهاد بورسیه شدن دانشجویان ایرانی در دانشکده ورزش و تربیت بدنی بلگراد را مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیومرث هاشمی در جریان سفر سه روزه خود به بلگراد از انستیتوی 43 هکتاری پزشکی ورزشی صربستان بازدید کرد و پیشنهاد بورسیه شدن دانشجویان ایرانی در دانشکده ورزش و تربیت بدنی بلگراد را مطرح کرد که مورد استقبال رییس دانشکده ورزش و تربیت بدنی صربستان واقع شد.

علاوه بر این وی از باشگاه ستاره سرخ بلگراد صربستان به عنوان یکی از قدیمی ترین باشگاه های اروپا بازدید کرد و ضمن دعوت از این تیم فوتبال ستاره سرخ بلگراد به منظور حضور در ایران پیشنهاد کرد که این باشگاه با باشگاه های ایرانی تفاهم نامه خواهرخواندگی منقعد کند.

بورسیه دانشجویان رشته تربیت بدنی ایرانی در دانشکده صربستان وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر خود به صربستان با حضور در دانشکده ورزش و تربیت بدنی بلگراد با نمایندگان این دانشکده به گفت وگو پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پیشنهاد حضور ستاره سرخ بلگراد در ایران تا بورسیه در دانشکده صربستان

از پیشنهاد حضور ستاره سرخ بلگراد در ایران تا بورسیه در دانشکده صربستان