مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 13:352023-12-30سياسي

فعالیت 3300 مرکز مشاوره دولتی و غیردولتی در کشور


مدیرکل دفتر مشاوره و خدمات روانشناسی سازمان بهزیستی گفت: ذات و ماهیت آسیب اینگونه است که وقتی اتفاق می افتد، پرداختن به آن خیلی سخت است و باید هزینه زیادی برای حداقل اثربخشی داشته باشیم.

- مدیرکل دفتر مشاوره و خدمات روانشناسی سازمان بهزیستی اعلام کرد فعالیت 3300 مرکز مشاوره دولتی و غیردولتی در کشور ایسنا/زنجان مدیرکل دفتر مشاوره و خدمات روانشناسی سازمان بهزیستی گفت: ذات و ماهیت آسیب اینگونه است که وقتی اتفاق می افتد، پرداختن به آن خیلی سخت است و باید هزینه زیادی برای حداقل اثربخشی داشته باشیم.

معصومه توکلی امروز (شنبه، نهم دی ماه) در آیین رونمایی از کتاب 12 ساعت تا ازدواج باشکوه اظهار کرد: یکی از اهداف سازمان بهزیستی کشور برنامه ریزی و تلاش برای سلامت روان آحاد جامعه است.

بیش از سه دهه است که این سازمان در این رابطه کار می کند و در دهه 70 جزو اولین دستگاه هایی بود که وارد بحث مشاره ها شد.

وی ادامه داد: اکنون حدود 500 مشاور و روانشناس که همه ارزیابی شده اند، در تیم های تخصصی ز 8 صبح تا 12 شب فعالیت می کنند و در سراسر کشور هر آنچه را که در توان دارند، پای کار می آورند.

در مرکز مشاوره به همه گروه های مخاطبی فکر شده و افراد در زمان بحران از هر جای کشور می توانند با شماره تلفن 1480 تماس بگیرند و خدمات دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 3300 مرکز مشاوره دولتی و غیردولتی در کشور

فعالیت 3300 مرکز مشاوره دولتی و غیردولتی در کشور