مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 09:152023-12-31سياسي

سامانه شفافیت شهرداری تهران به روزرسانی شد/ شناسایی گلوگاه ها و فرآیندهای فسادزا


رییس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: سامانه شفافیت شهرداری تهران در راستای شفاف سازی اقدامات و ارتقای سرمایه اجتماعی و با هدف افزایش مطالبه گری شهروندان به روزرسانی شد.

- رییس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: سامانه شفافیت شهرداری تهران در راستای شفاف سازی اقدامات و ارتقای سرمایه اجتماعی و با هدف افزایش مطالبه گری شهروندان به روزرسانی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علی الفت پور با اشاره به اینکه به روزرسانی سایت شفافیت شهرداری و ارتقای کیفی داده هایی که در اختیار عموم شهروندان قرار می گیرد از مهم ترین رویکردهای مربوط به ارتقای شفافیت در شهرداری تهران است، افزود: به روزرسانی مستمر اطلاعات درج شده در سایت و افزایش کمی و ارتقای کیفی داده ها، موجب شده تا علاوه بر استفاده مؤثر و بهینه از ابزارهای مدیریت و نظارت مردمی، دستاوردهای مهم دیگری از جمله آگاهی بخشی به شهروندان با هدف افزایش مطالبه گری آنها در راستای ارتقای سرمایه اجتماعی و بهینه سازی خدمات قابل ارائه، اطلاع رسانی درخصوص الزامات، مقررات، قوانین علی الخصوص در حوزه شهرسازی و تعرفه خدمات حوزه مدیریت شهری محقق شود.

وی با بیان اینکه در مجموع 83 عنوان در 9 دسته بندی اصلی (ماژول) در سایت شفافیت منتشر و به روزرسانی شده است، از بارگذاری 33 زیرعنوان در دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه شفافیت شهرداری تهران به روزرسانی شد/ شناسایی گلوگاه ها و فرآیندهای فسادزا

سامانه شفافیت شهرداری تهران به روزرسانی شد/ شناسایی گلوگاه ها و فرآیندهای فسادزا