مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 13:102024-01-10اجتماعي

طلب 12 ساله شهرداری قم از جرائم رانندگی


مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: طبق قانون شهرداری ها از جرائم رانندگی سهمی دارند که در مورد شهرداری قم از سال 1390 در این حوزه طلبکار هستیم.

- ایسنا/قم مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: طبق قانون شهرداری ها از جرائم رانندگی سهمی دارند که در مورد شهرداری قم از سال 1390 در این حوزه طلبکار هستیم.

به نقل از روابط عمومی شهرداری قم محمد وحیدنیا اظهار کرد: یکی از کدهای درآمدی شهرداری ها سهمی است که در قانون از تخلفات رانندگی تعیین شده که همواره این مسئله برای شهرداری ها چالش برانگیز است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری برای نصب و نگهداری دوربین های ثبت تخلفات رانندگی هزینه می کند، افزود: این کار در راستای ارتقای ایمنی شهری صورت می گیرد، اما چنانچه سهم شهرداری از درآمدی که در این موضوع به خزانه واریز شده تأمین شود، می توان خدمات ایمنی و ترافیکی بهتری به شهروندان ارائه کرد.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم محقق نشدن سهم شهرداری قم از درآمدهای جرائم رانندگی را مورد توجه قرارداد و اضافه کرد: در زمینه جرائم رانندگی پیگیری های لازم در حال انجام است، اما هنوز نتیجه ای به همراه نداشته است.

وحیدنیا اضافه کرد: در زمینه عوارض سوخت نیز از ابتدای سال هیچ وجهی در این زمینه به حساب شهرداری واریز نشده و پیگیری ها نیز تاکنون به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلب 12 ساله شهرداری قم از جرائم رانندگی

طلب 12 ساله شهرداری قم از جرائم رانندگی