مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 17:402024-01-18اجتماعي

هدفگداری برای تبدیل بوشهر به سومین شهر بدون گدای ایران


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر از هدف گذاری برای تبدیل بوشهر به عنوان سومین شهر بدون گدای ایران در آینده ای نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، امیرحسین احمدپور رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از پنج ماه پیش اجرا طرح جمع آوری متکدیان و کودکار کار در دستور کار شهرداری بندر بوشهر قرار گرفته و در این راستا نسبت به ارائه آموزش شهروندی و ایجاد نگرش برای جمع آوری متکدیان و کودکار کار آغاز شد.

وی بیان کرد: با گذشت 45 روز، در مرحله دوم طرح آموزش های شهروندی با گستره بیشتری دنبال و این مهم با تبلیغات محیطی، ساخت موشن گرافیک و انتشار پوسترهایی در فضای مجازی انجام گرفت.

احمدپور ادامه داد: در مرحله دوم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر گشت های شبانه روزی و نامحسوس در پارک ها و معابر شهری راه اندازی کرد تا از حضور متکدیان و کودکان کار در این اماکن جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: در مرحله سوم با انتخاب پیمانکاری جمع آوری کودکان کار، متکدیان و افراد کارتن خواب از هفته گذشته آغاز شده است.

احمدپور بیان کرد: در مرحله پایانی طرح، توانمندسازی افراد مستعد اشتغال با ارائه آموزش های موردنیاز به آنان دنبال خواهد شد تا بتوانند متناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگداری برای تبدیل بوشهر به سومین شهر بدون گدای ایران

هدفگداری برای تبدیل بوشهر به سومین شهر بدون گدای ایران