مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 10:102024-01-05اجتماعي

ورود سامانه بارشی سرد و سیلابی شدن رودخانه های مازندران


مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: با ورود سامانه بارشی سرد و سیلابی شدن رودخانه های مازندران توصیه می شود مردم از سفرهای غیر ضروری در استان خودداری کنند.

- ایسنا/مازندران مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: با ورود سامانه بارشی سرد و سیلابی شدن رودخانه های مازندران توصیه می شود مردم از سفرهای غیر ضروری در استان خودداری کنند.

حسینعلی محمدی امروز در گفت وگو با ایسنا درخصوص ورود سامانه بارشی سرد از صبح شنبه 16 تا یک شنبه 17 دی ماه سال جاری، اظهار کرد: با فعالیت این سامانه شاهد بارش باران گاهی رگباری و رعدو برق وزش باد شدید و کاهش محسوس دما هستیم.

وی با اشاره به اینکه در مناطق با ارتفاع بیش از 1300 متر در مازندران شاهد مه آلود شدن و بارش برف خواهیم بود، افزود: بر این اساس آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، سیلاب شدن رودخانه ها و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی دور از انتظار نیست.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران به مردم و مسافران توصیه کرد: از برپایی چادر در بستر رودخانه و مسیل ها به طور جدی خود داری کنند و هم استانی ها هم از سفرهای برون شهری غیر ضرور به ویژه در ارتفاعات بپرهیزند.

این مسئول افزود: توصیه می شود پیمانکاران دستگاه ها و ماشین آلاتی که در رودخانه ها فعال هستند را از این محدوده خارج کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی سرد و سیلابی شدن رودخانه های مازندران

ورود سامانه بارشی سرد و سیلابی شدن رودخانه های مازندران