مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 01:002024-01-13اقتصادي

عینکی که دنیای واقعی را زیرنویس می کند


جدیدترین فناوری پوشیدنی برای افراد مبتلا به اختلال شنوایی، امکان جدیدی را ارائه می دهد که شامل زیرنویس کردن مکالمات به صورت لحظه ای است.

- در میان بی شمار نوآوری های پوشیدنی که در نمایشگاه CES 2024 شاهد بودیم، یک استارت آپ به نام ترنسکرایب گلس(TranscribeGlass) توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این استارت آپ که تلاش می کند عینک های هوشمند واقعیت افزوده مقرون به صرفه و راحت را برای زیرنویس های در لحظه توسعه دهد، جدیدترین محصول خود را در نمایشگاه CES به نمایش گذاشت.

کمک به ناشنوایان، سالمندان و دیگران تلاش برای کمک به افراد ناشنوا، کم شنوا، سالمند و سایرین که به دنبال افزایش درک خود از ارتباطات گفتاری از طریق استفاده از زیرنویس هستند، ادامه دارد.

در میان انبوهی از نوآوری های پوشیدنی در نمایشگاه CES 2024، یک استارت آپ با تمرکز بر یک دستگاه فناورانه کمکی که برای ناشنوایان، کم شنواها، سالمندان و کسانی که به دنبال درک بهتر ارتباطات گفتاری از طریق زیرنویس هستند، به چشم آمد.

این شرکت می گوید این محصول به عینک متصل می شود و زیرنویس ها را مستقیماً و در لحظه در میدان دید کاربر قرار می دهد.

تام پریتسکی، یکی از هم بنیان گذاران این استارت آپ می گوید: این سبک ترین محصول واقعیت افزوده با عمر باتری یک شبانه روز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عینکی که دنیای واقعی را زیرنویس می کند

عینکی که دنیای واقعی را زیرنویس می کند