مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 08:452023-12-24سياسي

مراسم رونمایی از مجموعه 40 جلدی«ره نامه» در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی به جزییات مراسم رونمایی از مجموعه 40 جلدی «ره نامه» خلاصه نگاری هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد: مراسم رونمایی از مجموعه 40 جلدی ره نامه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود ایسنا/اردبیل مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی به جزییات مراسم رونمایی از مجموعه 40 جلدی ره نامه خلاصه نگاری هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

محمدرضا مصلح نیا 3 دی در جمع خبرنگاران به تشریح جزییات مراسم رونمایی از مجموعه 40 جلدی ره نامه پرداخت و گفت: مجموعه 40 جلدی ره نامه ، شامل خلاصه نگاری هایی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در حوزه های مختلف بوده و برای اولین بار همزمان با سایر دانشگاه ها روز سه شنبه 5 دی ماه در دانشگاه محقق اردبیلی رونمایی می شود.

وی با بیان اینکه این مجموعه با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و انتشارات انقلاب اسلامی تدوین شده است، افزود: در اصل مجموعه ره نامه شامل 40 دفتر است و مبانی، ارزش ها و اصول اسلام ناب محمّدی(ص) را با توجّه به نیازها، پرسش ها و چالش های دوران معاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم رونمایی از مجموعه 40 جلدی«ره نامه» در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود

مراسم رونمایی از مجموعه 40 جلدی«ره نامه» در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود