مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 16:502024-01-04سياسي

بشار اسد: حادثه تروریستی کرمان، نشانگر عجز تروریستها و حامیانشان است


رییس جمهور سوریه در واکنش به حادثه تروریستی کرمان، تأکید کرد که این حملات که غیر نظامیان را هدف قرار می دهد، بیانگر میزان عجز تروریستها و حامیانشان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بشار اسد رییس جمهور سوریه با ارسال پیامی، حادثه تروریستی را کرمان را به آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب و آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی و ملت ایران، تسلیت گفت.

اسد با اشاره به اینکه ملت سوریه، شریک غم قربانیان این حادثه تروریستی هستند، گفت: این حملات که غیر نظامیان را هدف قرار می دهد، بیانگر میزان عجز تروریستها و حامیانشان است.

وی همچنین گفت که حامیان تروریستها نتوانسته اند کاری کنند که ملتها از اصول خود دست بردارند و دفاع از حاکمیت خود را رها کنند.

دو انفجار تروریستی بعدازظهر چهارشنبه در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان 84 شهید و 284 مجروح برجای گذاشت که محکومیت کشورها و گروه های مختلف را در پی داشته است.

دولت های مکزیک، ونزوئلا، کوبا و نیکاراگوئه ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی در کرمان، شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از ایرانیان را به مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفتند.

سازمان ملل، اتحادیه اروپا و دولت های آلمان، فرانسه، هلند، ایرلند و نروژ ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی در کرمان، شها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشار اسد: حادثه تروریستی کرمان، نشانگر عجز تروریستها و حامیانشان است

بشار اسد: حادثه تروریستی کرمان، نشانگر عجز تروریستها و حامیانشان است