مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 17:202024-01-01سياسي

نرخ موالید آذربایجان شرقی کمتر از میانگین کشوری


رییس شورای بانوان مجمع خیرین سلامت آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه نرخ موالید در استان زیر یک درصد بوده و از میانگین کشوری کمتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، در آستانه بزرگداشت مقام زن و روز مادر دورهمی اصحاب رسانه و بانوان خبرنگار با حضور مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور زنان و خانواده و پزشک متخصص زنان و زایمان با موضوع جوانی جمعیت، فرزندآوری و بررسی عوامل مربوط به ناباروری برگزار شد.

راه اندازی شورای زنان مجمع خیرین سلامت استان  نسرین پیرسمساری مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور زنان و خانواده در این نشست از راه اندازی شورای زنان مجمع خیرین سلامت آذربایجان شرقی برای نخستین بار در کشور خبر داد و گفت: شورای زنان با کمترین بودجه ایجاد و تجهیز شد و در این راستا از ظرفیت خیرین بهره گرفته  و تلاش می کنیم با تلاش خیرین و پزشکان برخی از مشکلات حوزه بانوان  را حل کنیم.

رییس شورای بانوان مجمع خیرین سلامت استان افزود: با کمک و مساعدت پزشکان متخصص اندیشکده سلامت در مجمع خیرین سلامت راه اندازی شده است.

نرخ موالید استان کمتر از میانگین کشوری  پیرسمساری با اشاره به اینکه طبق آخرین آمار، آذربایجان شرقی نزدیک 4 میلیون و 40 نفر جمعیت دارد، افزود: متاسفانه نرخ موالید در استان ما زیر یک درصد است، در حالی که میانگین کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ موالید آذربایجان شرقی کمتر از میانگین کشوری

نرخ موالید آذربایجان شرقی کمتر از میانگین کشوری