مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 14:352024-01-20پزشكي

«پویش ملی سلامت» نشان دهنده اعتماد مردم به نظام سلامت کشور است


معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام بیش از 45 میلیون غربالگری فشار خون و دیابت در «پویش ملی سلامت» را نشان دهنده اعتماد مردم به نظام سلامت کشور دانست.

- پویش ملی سلامت نشان دهنده اعتماد مردم به نظام سلامت کشور است معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام بیش از 45 میلیون غربالگری فشار خون و دیابت در پویش ملی سلامت را نشان دهنده اعتماد مردم به نظام سلامت کشور دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین فرشیدی در حاشیه نشست بررسی عملکرد مرکز بهداشت استان خوزستان در خصوص اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع و پویش ملی سلامت، غربالگری پرفشاری خون و دیابت، گفت: تا امروز بیش از 45 میلیون نفر در پویش ملی سلامت، غربالگری پرفشاری خون و دیابت شرکت کرده اند و این نشان از اعتماد بسیار بالای مردم به نظام سلامت کشور حکایت دارد و برگ برنده ای است که در اختیار نظام سلامت قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: با توجه به عزم دولت برای کاهش پرداخت از جیب و افزایش استانداردهای ارائه خدمات سلامت در کنار ارائه خدمات مراقبتی و پیشگیری از بیماری های غیر واگیر و آموزش و ارتقای سلامت، گام های موثری در کاهش مرگ و میر و از کار افتادگی برداشته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پویش ملی سلامت» نشان دهنده اعتماد مردم به نظام سلامت کشور است

«پویش ملی سلامت» نشان دهنده اعتماد مردم به نظام سلامت کشور است