مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:152024-01-07سياسي

سردار رادان: ایجاد شک و تردید در جوانان ترفند امروز دشمنان است


فرمانده کل انتظامی کشور می گوید امروز دشمنان با ایجاد شک و تردید به دنبال درگیر کردن جوانان هستند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز یکشنبه 17 دی ماه 1402 فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اظهار داشت: در ابتدا به پیشکسوتان دفاع مقدس که هم اکنون نیز با عنایت خداوند نقش پیشکسوتی در نشر و حفظ ارزش های دفاع مقدس را بر عهده دارند عرض سلام و ادب و احترام دارم و به یکایک شما عزیزان خدا قوت می گویم.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: در ایامی هستیم که سالگرد شهادت مرد میدان و سردار دلها را پشت سر گذاشتیم و خبر شهادت سیدرضی از همرزمانش نیز بر غم ما افزود و در کرمان نیز شاهد حمله کوردلان به خانواده ها و کودکان بودیم و همه این اتفاقات به حادثه تروریستی راسک اضافه شد و غم مان را افزونتر کرد.

از خداوند متعال می خواهم هر آنچه به زبان می آورم در راستای اهداف شهدا و به نوعی به سمتی باشد که بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس حرکت می کند.

وی با بیان اینکه در حادثه کرمان از اولین نفراتی بودم که در صحنه حاضر شدم، گفت: در این حادثه فردی بود که هشت تن از بستگان نزدیک خود را از دست داده بود و یکی دیگر از بستگانش نیز در بیمارستان بستری بود اما روحیه عجیبی داشت و من ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رادان: ایجاد شک و تردید در جوانان ترفند امروز دشمنان است

سردار رادان: ایجاد شک و تردید در جوانان ترفند امروز دشمنان است