مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:252024-01-10اقتصادي

خط انتقال آبی طرح نهضت ملی مسکن شهر ایلام 90 درصد پیشرفت داشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، پرویز ناصری مدیرعامل آبفای استان ایلام با بیان اینکه خط انتقال آبی به طول 2800 متر از نوع لوله فولادی 300 میلیمتری، - مدیرعامل آبفای استان ایلام از پیشرفت 90 درصدی عملیات اجرای خط انتقال آب طرح نهضت ملی مسکن شهر ایلام خبر داد و گفت: پیش بینی می شود این پروژه تا دهه فجر امسال آماده بهره برداری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، پرویز ناصری مدیرعامل آبفای استان ایلام با بیان اینکه خط انتقال آبی به طول 2800 متر از نوع لوله فولادی 300 میلیمتری، به منظور تامین آب مسکن ملی شهر ایلام واقع در منطقه میلاد شهر ایلام اجرا شده است، افزود: این خط انتقال، آب را از مخزن 20 هزار مترمکعبی قائم به مسکن ملی شهر ایلام منتقل می کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با اشاره به 130 میلیارد ریال اعتبار اجرای این پروژه، گفت: در صورت رفع مشکل اجرای حدود 200 متر از این خط انتقال (که به علت وجود معارض در مسیر اجرا نشد)، در دهه فجر امسال این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

ناصری به برنامه ریزی لازم آبفا برای تمام شهر هایی که طرح ملی مسکن در آن ها پیش بینی و زمین برای اجرای آن واگذار شده، اشاره کرد و افزود: بنا به تاکید وزیر نیرو هیچ واحدی از پروژه های ملی مسکن نباید معطل تامین آب باشد و در این راستا استان ایل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط انتقال آبی طرح نهضت ملی مسکن شهر ایلام 90 درصد پیشرفت داشته است

خط انتقال آبی طرح نهضت ملی مسکن شهر ایلام 90 درصد پیشرفت داشته است