مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:432023-12-26سياسي

آسفالت 600 کوچه خاکی بم؛ آسفالت بالای 60 درصد کوچه های خاکی این شهر مانده است


طی یک سال گذشته نزدیک 600 کوچه خاکی به جای مانده از زلزله بم آسفالت شده و آسفالت بالای 60 درصد کوچه های خاکی این شهر هنوز مانده است.

- محمد برزنگ در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان، با گرامیداشت یادوخاطره همه جانباختگان زلزله ویرانگر پنجم دی ماه سال 82 بم، اظهار داشت: بم در آن زلزله تخریب شد اما رهبر معظم انقلاب در نخستین سفر خود به این شهر پس از زلزله فرمودند از دل این ویرانی ها شهری مستحکم و آباد خواهیم ساخت.

فرماندار بم با بیان اینکه با تاکیدات مقام معظم رهبری کارهای خوبی پس از زلزله در این شهر انجام شده است، گفت: دولت هایی که طی این سال ها سرکار بودند، هر کدام به نوع خود کارهایی را در راستای بازسازی این شهر انجام دادند.

فرماندار بم با اشاره به اینکه ساخت وساز بیش از 99 درصد خانه های زلزله زده انجام و فضاهای آموزشی این شهر ساخته شده است، بیان کرد: کارهای زیادی طی این مدت انجام شده و زندگی مردم حالت عادی خود را دارد هر چند حداقل مردم این نسل اتفاقاتی را که افتاده را فراموش نمی کنند.

وی با بیان اینکه زلزله بم در کنار ویرانی های عمرانی آثار روحی و روانی سختی را بر مردم این شهر برجای گذاشت و کسانی هستند که از یک خانواده فقط یک نفر باقیمانده است، افزود: حضرت آقا لقب دارالصابرین را به شهر بم دادند و مردم این شهر به خوبی این موضوع را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت 600 کوچه خاکی بم؛ آسفالت بالای 60 درصد کوچه های خاکی این شهر مانده است

آسفالت 600 کوچه خاکی بم؛ آسفالت بالای 60 درصد کوچه های خاکی این شهر مانده است