مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 18:152024-01-10پزشكي

انصراف قطعی مادران از سقط 16 جنین در اسفراین


معاون فنی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: از ابتدای راه اندازی مرکز نفس (نجات فرزندان سقط) در اسفراین 16 مورد انصراف قطعی از سقط ثبت شده است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون فنی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: از ابتدای راه اندازی مرکز نفس (نجات فرزندان سقط) در اسفراین 16 مورد انصراف قطعی از سقط ثبت شده است.

تیمور ملازاده با بیان اینکه توزیع داروهای رایج در سقط جنین فقط برای داروخانه های بیمارستانی دارای بخش زنان و زایمان که مجوز از وزارت بهداشت دارند، انجام می شود، اظهار کرد: بازدیدهای دوره ای و مستمر از عطاری ها، داروخانه های سطح شهر، درباره مشارکت و توزیع داروهای سقط در مطب های خصوصی توسط اداره نظارت بر درمان و معاونت غذا و دارو رصد و ردیابی می شوند.

وی مشاوره مادران مراجعه کننده متقاضی سقط عمدی جنین توسط تیم نفس در بعد جسمی، روانی، فقه و حقوق و مراقبت های دوران بارداری و پرداخت کمک هزینه های درمانی در صورت نداشتن استطاعت مالی و مشاوره های رایگان تا انتهای بارداری را از مزایای راه اندازی مرکز نفس (نجات فرزندان سقط) ارزیابی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی این دانشکده علوم پزشکی اسفراین، معاون این دانشکده رایگان کردن زایمان طبیعی در تمام بیمارستان های دولتی، برگزاری کلاس های آمادگی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف قطعی مادران از سقط 16 جنین در اسفراین

انصراف قطعی مادران از سقط 16 جنین در اسفراین