مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 19:452024-01-10سياسي

مومیایی کردن دریاچه ارومیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سامان موحدی راد در روزنامه شرق نوشت: مالچ پاشی دریاچه ارومیه آغاز شد ؛ 48 ساعت بعد از مخابره این خبر، نه تنها کسی عهده دار مسئولیت اجرای این پروژه نمی شود بلکه دیگران را به جنگ روانی متهم می کنند.

این در حالی است که اولین بار این خبر از یک شبکه تلویزیونی منتشر شد.

شاید متولیان امر گمان نمی کردند یک گزارش ویدئویی کوتاه از یک شبکه استانی چنین بازتاب ملی داشته باشد که 24 ساعت بعد از آن مجبور شوند دستور توقفش را صادر کنند.

پر بیراه نیست اگر از این غافلگیری مدیران استانی و مسئولان احیای دریاچه ارومیه این نتیجه را بگیریم که آنها هیچ گاه سطح اهمیت این دریاچه برای افکار عمومی ایران را درک نکردند.

چه اینکه حالا مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست در واکنش به این ماجرا با تأکید چند باره روی اجرای این پروژه در 60 متر و به صورت تحقیقاتی سعی در کوچک جلوه دادن این اتفاق دارد.

این در حالی است که چنین خبری برای افکار عمومی ایران و علاقه مندان به طبیعت و محیط زیست ایران پازلی در کنار سایر پازل هایی است که خبر از مرگ دریاچه ارومیه در شمال غرب ایران می دهد.

ماجرای مالچ پاشی چیست روز دوشنبه شبکه سهند در استان آذربایجان شرقی گزارشی ویدئویی از شروع پروژه مالچ پاشی در سواحل دریاچه ارومیه در شهرستان عجب شیر منتشر کرد که در آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مومیایی کردن دریاچه ارومیه

مومیایی کردن دریاچه ارومیه