مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:502024-01-15حوادث

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در لرستان


فرمانده انتظامی لرستان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور در مناطق آلوده و جرم خیز و دستگیری 92 سارق و خرده فروش مواد مخدر در استان خبرداد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از خرم آباد، سردار یحیی الهی ظهر امروز در حاشیه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یکی از محلات حاشیه ای شهرستان، به خبرنگاران گفت: در اجرای تدابیر و رهنمودهای سردار فرمانده انتظامی فراجا مبنی بر اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، با حضور عوامل انتظامی استان، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه در سطح حوزه استحفاظی و نقاط جرم خیز استان اجرا شد .

وی افزود: در اجرای این طرح 42 قبضه سلاح شکاری و 9 قبضه سلاح جنگی به همراه 499 عدد انواع فشنگ کشف و در این رابطه 31 متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی لرستان، دستگیری 70 خرده فروش و کشف 16 کیلو و 504 گرم انواع مخدر، دستگیری 22 سارق و یک مالخر و کشف اموال مسروقه شامل 5 دستگاه خودرو، تعداد 5 دستگاه موتورسیکلت و کشف 31 فقره سایر انواع سرقت از دیگر توفیقات انتظامی این طرح دانست.

الهی بیان داشت: کشف 3 میلیارد و 463 میلیون ریال کالای قاچاق و دستگیری 7 نفر در این رابطه و توقیف 8 دستگاه خودرو سبک قاچاق بر ( شوتی) ، دستگیری 78 محکوم فراری و مجلوب تحت تعقیب مراجع قضایی، انتظامی و غیره از دیگر نتایج این طرح بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در لرستان

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در لرستان