مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:052023-12-27اقتصادي

آینده صنعت تلکام در ایران بسیار درخشان است


آینده صنعت تلکام با توجه به روند رو به توسعه دنیا در خصوص IT و ICT در ایران بسیار درخشان است.

- ایسنا/یزد مدیر مخابرات منطقه یزد گفت: آینده صنعت تلکام با توجه به روند رو به توسعه دنیا در خصوص IT و ICT در ایران بسیار درخشان است.

محمدرضا زارع ضمن بیان این مطلب در حاشیه نمایشگاه تلکام که روز گذشته به کار خود پایان داد، ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه با حمایت هایی که باید از آن صورت بگیرد، بتواند افق های روشنی را پیش روی صنعت IT بگذارد و تعامل های ایجاد شده بین شرکت ها و زیرمجموعه های حوزه فناوری باعث جهش اقتصادی در این صنعت شود.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه تلکام امسال، مخابرات آن طور که باید و شاید توانسته است با غرفه سازی و بهره گیری از تمام زیر مجموعه هایش انتظارات را برآورده کند و در این بین حضور مدیران مجموعه این فرصت را به بازدیدکنندگان متخصص در این عرصه داده است تا به بررسی چالش ها و موانعی که در این راه وجود دارد بپردازند و راهکارهایی را برای رفع این موانع ارائه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی مخابرات یزد، زارع همچنین با بیان اینکه استان یزد از جمله استان های برتر کشور در عرصه اینترنت و فناوری است، تصریح کرد: در این استان همراه اول بالاترین سطح مشترکان تلفن همراه را دارد و ضریب اینترنت خانگی مشترکان یزدی در کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده صنعت تلکام در ایران بسیار درخشان است

آینده صنعت تلکام در ایران بسیار درخشان است