مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 07:502023-12-24اقتصادي

پرداخت 170 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: دولت سیزدهم 170 هزار میلیارد تومان از بدهی های خود به سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، میرهاشم موسوی شامگاه شنبه در پایان سفر خود به ساوه و بازدید از بیمارستان شهید چمران در جمع خبرنگاران گفت: یکی از رویکردهای دولت سیزدهم بحث تسویه بدهی های سازمان تامین اجتماعی بوده است که تاکنون و در طول دو سال اخیر این رقم به حدود 170 هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: پیش بینی شده است امسال رقم 70 هزار میلیارد تومان از محل تادیه دولت به سازمان تامین اجتماعی داده شود تا این رقم به به حدود 250 هزار میلیارد تومان برسد.

وی با بیان اینکه در طول این مدت سهام خوبی از سوی دولت به این سازمان واگذار شده است، اظهار کرد: در استان مرکزی در قالب تسویه بدهی دولت به سازمان بخشی از سهام پتروشیمی شازند به تامین اجتماعی واگذار شد که این امر باعث ایجاد ارزش افزوده برای سازمان می شود که امیدواریم این اقدام مهم با قدرت در سنوات آتی نیز پیگیری شود.

 مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: احکامی در برنامه هفتم دولت برای تادیه بدهی دولت به این سازمان در نظر گرفته شده است که امیدواریم این مسیر واگذاری بدهی ها بیش از پیش ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 170 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی

پرداخت 170 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی