مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 22:252024-01-11ورزشي

پایان کل کل سنگین وزن با برد مقتدرانه زارع بر معصومی


امیرحسین زارع با غلبه پنج بر صفر بر امیررضا معصومی دومین ملی پوش المپیکی ایران بعداز رحمان عموزاد شد و به حرف و حدیث های طولانی در جامعه کشتی و حتی تهدید به تغییر تابعیت و پیوستن به تیم جمهوری آذربایجان ، - امیرحسین زارع ستاره آملی سنگین وزن کشتی آزاد ایران با پیروزی مقتدرانه مقابل هموطن گیلانی اش، دوبنده 125کیلو المپیک پاریس را تصاحب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ جدال سرنوشت ساز انتخابی المپیک در وزن 125 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران، امشب در فینال تورنمنت زاگرب بین دو کشتی گیر مازندرانی و گیلانی برگزار شد و امیرحسین زارع اهل آمل با قدرت، معصومی جوان و اهل ماسال را مغلوب کرد و ملی پوش اعزامی کشورمان به بازی های آسیایی پاریس 2024 شد.

طبق چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در سال 2024، امیرحسین زارع با شکست امیررضا معصومی علاوه بر آنکه صاحب نشان طلای تورنمنت زاگرب شد، حضورش در المپیک را نیز قطعی کرد تا به حرف و حدیث های فردین معصومی و پسرش پایان داده شود.

امشب امیرحسین زارع با غلبه پنج بر صفر بر امیررضا معصومی دومین ملی پوش المپیکی ایران بعداز رحمان عموزاد شد و به حرف و حدیث های طولانی در جامعه کشتی و حتی تهدید به تغییر تابعیت و پیوستن به تیم جمهوری آذربایجان ، پایان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کل کل سنگین وزن با برد مقتدرانه زارع بر معصومی

پایان کل کل سنگین وزن با برد مقتدرانه زارع بر معصومی