مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:352024-01-07فرهنگي

نخستین عکس از «آسمان غرب» رونمایی شد/ میلاد کی مرام در قامت شهید شیرودی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «آسمان غرب» به نویسندگی و کارگردانی محمد عسگری و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد، - نخستین عکس از آسمان غرب رونمایی شد/ میلاد کی مرام در قامت شهید شیرودی همزمان با ادامه مراحل فنی فیلم سینمایی آسمان غرب ، نخستین عکس از میلاد کی مرام ایفاگر نقش شهید شیرودی منتشر شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی آسمان غرب به نویسندگی و کارگردانی محمد عسگری و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد، اولین عکس از میلاد کی مرام ایفاگر نقش شهید شیرودی رونمایی شد.

این روز ها مراحل پس تولید این فیلم سینمایی شامل تدوین توسط میثم مولایی، جلوه های ویژه بصری توسط جواد مطوری، صداگذاری توسط بهمن اردلان و ساخت موسیقی توسط مسعود سخاوت دوست برای حضور در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در حال انجام است.

این اثر جنگی اکشن که در لوکیشن های متعدد استان کرمانشاه فیلمبرداری شده با نگاهی متفاوت، رشادت، غیرت و میهن دوستی خلبان شهید علی اکبر شیرودی و دیگر همرزمانش را در روز های آغازین جنگ به تصویر می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین عکس از «آسمان غرب» رونمایی شد/ میلاد کی مرام در قامت شهید شیرودی

نخستین عکس از «آسمان غرب» رونمایی شد/ میلاد کی مرام در قامت شهید شیرودی