مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 16:252024-01-08سياسي

وزیر کشور: فرصت رسیدگی به صلاحیت ها و اعتراض ها در قانون جدید انتخابات بهتر شده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور روز دوشنبه در حاشیه جلسه با استانداران سراسر کشور، با اشاره به مهلت هیأت های اجرایی برای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: - وزیر کشور گفت: در قانون جدید نسبت به قبل، فرصت رسیدگی به صلاحیت ها و اعتراض ها بهتر شده است اما مدت در اختیار هیات های اجرایی فقط 10 روز تعیین شده که یک زمان اندک است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور روز دوشنبه در حاشیه جلسه با استانداران سراسر کشور، با اشاره به مهلت هیأت های اجرایی برای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: بیشتر از 11 هزار نفر در هیات های نظارت تأیید صلاحیت شده اند و اکنون انتخابات وارد مرحله جدیدی شده است.

وی با تاکید بر اینکه هنوز فرصت برای اعتراض وجود دارد، اضافه کرد: کسانی که رد صلاحیت شده یا عدم احراز خورده اند، می توانند اعتراض کرده و مدارک خود را ارائه دهند.

وزیر کشور با بیان اینکه یک روزنامه خاص از صحبت های من درباره فرصت بررسی صلاحیت ها برداشت اشتباه کرده است، یادآور شد: هیأت های اجرایی برای بررسی صلاحیت ها 10 روز فرصت داشتند و این زمان کمی بود؛ اما در قانون جدید انتخابات فرصت بیشتری برای بررسی صلاحیت ها در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: فرصت رسیدگی به صلاحیت ها و اعتراض ها در قانون جدید انتخابات بهتر شده است

وزیر کشور: فرصت رسیدگی به صلاحیت ها و اعتراض ها در قانون جدید انتخابات بهتر شده است