مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:002024-01-14اقتصادي

14 هزار میلیارد ریال سهم چهارمحال و بختیاری از تسهیلات تبصره 18


معاون امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: از منابع تبصره 18 سال گذشته، یک هزار و 400 میلیارد تومان سهمیه این استان بود که بین 11 دستگاه اجرایی توزیع و با همکاری بانک های عامل پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدکاظم منزوی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت:  از منابع تبصره 18 سال گذشته، یک هزار و 400 میلیارد سهمیه این استان بود که بین 11 دستگاه اجرایی توزیع و با همکاری بانک های عامل پرداخت شد.

معاون امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به ابلاغ دیرهنگام  تسهیلات تبصره 18 امیدواریم با دستور استاندار این استان پرداخت ها سرعت بیشتری بگیرد و تا پایان سال قسمت عمده ای از تسهیلات پرداخت شود.

وی افزود: بند سه تسهیلات تبصره 18 امسال استان یک هزار و 300 میلیارد تومان است که سهمیه شهرستان ها و معرفی متقاضیان تا حدودی انجام شده و تمدید پرداخت ها به صورت کشوری در حال پیگیری است.

منزوی اضافه کرد: از ابتدای امسال تا کنون 120 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در استان پرداخت شده است که این تسهیلات در رونق اقتصادی و ایجاد شغل اهمیت زیادی دارد، در صورتی که جذب بالای 96 درصد انجام شود تا 35 میلیارد دیگر تا پایان سال تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 هزار میلیارد ریال سهم چهارمحال و بختیاری از تسهیلات تبصره 18

14 هزار میلیارد ریال سهم چهارمحال و بختیاری از تسهیلات تبصره 18