مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 16:552024-01-10سياسي

برگزاری رویداد رسانه ای امید با هدف انعکاس عملکرد مدیران


مسوول سازمان بسیج رسانه مازندران هدف از برگزاری رویداد رسانه ای جام امید را انعکاس عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی و همچنین هم افزایی بین رسانه ها اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، عبدالمهدی حق شناس امروز چهارشنبه 20 دی ماه در جلسه نخستین رویداد رسانه ای جام امید که در تالار جمشید ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت 21دی ماه روز بسیج رسانه، اظهار کرد: این جلسه باهدف تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در جهت تحقق امیدآفرینی برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری جام رسانه ای امید، افزود: عملکرد و تلاش های مدیران در دستگاه های اجرایی باتوجه به اینکه کمتر شاهد ارتباط مردم با مسوولان هستیم با برگزاری این جام رسانه ای منعکس خواهد شد.

حق شناس خاطرنشان کرد: همچنین هم افزایی بین رسانه ای باتوجه به اینکه کمتر دیده می شود که همه رسانه ها یک مطلب را منتشر کنند هدف دیگر برگزاری این رویداد است.

مسوول سازمان بسیج رسانه مازندران یادآور شد: در جام رسانه ای امید شاهد حضور انفرادی و گروهی رسانه ها پس از ثبت نام در سایت مربوطه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس این برنامه در ادامه با بازدید از چهار شرکت برتر شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی همراه است.

پایان پیام/86048/غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد رسانه ای امید با هدف انعکاس عملکرد مدیران

برگزاری رویداد رسانه ای امید با هدف انعکاس عملکرد مدیران