مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 21:402023-12-24سياسي

تزیین موضوعات مهم با شعر آن ها را ماندگار می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شب شعر بزرگ غزه با محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هر موضوع مهم زمانی که به شعر و هنر تزیین شد به پیامی ماندگار تبدیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شب شعر بزرگ غزه با محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری، پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما و شاعران جبهه مقاومت از 14 کشور جهان و اجرای ارکستر سمفونیک صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شامگاه امروز یکشنبه 3 دی در تالار وحدت برگزار شد.

محمد مهدی اسماعیلی در ابتدای این مراسم گفت: از همه دوستان عزیزی که این برنامه فاخر را تدارک دیدند از میهمانان خارجی که از کشور های خارجی آمدند و اشعار بسیار خوبشان را قرائت کردند، تشکر می کنم.

وی افزود: ملت ایران در طول 45 سال گذشته یار همیشگی مردم مظلوم فلسطین بوده است، وقتی انقلاب اسلامی علم حمایت از قدس را بلند کرد که کشور های سردمدار مبارزه با صهیونیسم چند ماه قبل در کمپ دیوید مقابل صهیونیست ها و آمریکا کرنش کرده بودند و موجودیت رژیم صهیونسیتی را به رسمیت شناخته بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزیین موضوعات مهم با شعر آن ها را ماندگار می کند

تزیین موضوعات مهم با شعر آن ها را ماندگار می کند