مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 10:552024-01-01سياسي

امیدواریم شاهد ثبت روز ملی مشهد در تقویم رسمی کشور باشیم


نائب رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امیدواریم با همراهی دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بتوانیم شاهد ثبت روز ملی مشهد در تقویم رسمی کشور باشیم.

- ایسنا/خراسان رضوی نائب رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امیدواریم با همراهی دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بتوانیم شاهد ثبت روز ملی مشهد در تقویم رسمی کشور باشیم.

ایمان فرهمندی امروز، 11 دی ماه، در صدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، با گرامیداشت نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ، اظهارکرد: در وصف این روز، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نیکی فرموده اند که مردم عزیز ما در روز نهم دی، آن چنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد .

وی افزود: حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن ها بایستد، در برابر تمام دنیای آن ها خواهند ایستاد.

فرهمندی با اشاره به 10 دی ماه، روز مشهد ، عنوان کرد: با پیگیری های کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد و پس از برگزاری جلسات مختلف و متعدد کارشناسی، 10 دی ماه به عنوان روز مشهد به تصویب رسید و شورای عالی فرهنگ عمومی استان نیز با آن موافقت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم شاهد ثبت روز ملی مشهد در تقویم رسمی کشور باشیم

امیدواریم شاهد ثبت روز ملی مشهد در تقویم رسمی کشور باشیم