مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 17:402024-01-14سياسي

700 گروه در جشنواره سودای عشق با اجرای تئاتر پرداختند


دبیر چهاردهمین جشنواره تئاتر بسیج با اشاره به ارتقای سطح کیفی این دوره تئاتر بسیج گفت: این جشنواره با اجرای 700 گروه نمایشی خیابانی و صحنه ای که از سراسر کشور حضور داشتند برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، اختتامیه چهاردهمین جشنواره تئاتر بسیج(سودای عشق) امروز در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) با حضور مسئولین استانی و کشوری و هنرمندان در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزار شد.

  سعید نجفیان دبیر چهاردهمین جشنواره تئاتر بسیج(سودای عشق) ضمن تشکر از حمایت های سردار سلیمانی ابراز کرد: سردار شخصیتی هنر و تئاتر دوست هستند و به برکت پشتیبانی سردار این جشنواره از دوسالانه به سالانه ارتقا پیدا کرده است.

وی با اشاره به ارتقای سطح جشنواره نسبت به سال های گذشته اظهار کرد: این جشنواره با اجرای 700 گروه نمایشی خیابانی و صحنه ای که از سراسر کشور حضور داشتند برگزار شد.

  وی گفت: خدا را شاکرم که اختتامیه این جشنواره در بارگاه امام مهربانی برگزار شده است و از تمام افرادی که برای برگزاری هر چه بهتر مراسم یاری کردند، تشکر می کنم.

  دبیر چهاردهمین جشنواره تئاتر بسیج( سودای عشق) ابراز کرد: جشنواره بعد 6 سال تعطیلی رونق پیدا کرده است و این دوره نسبت به دوره های گذشته از کیفیت خوب برخوردار بوده؛ چرا که سالن ها و مسائل فنی و اسکان در حد عالی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 گروه در جشنواره سودای عشق با اجرای تئاتر پرداختند

700 گروه در جشنواره سودای عشق با اجرای تئاتر پرداختند