مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 20:462024-01-13اجتماعي

فعالیت شبانه روزی اکیپ های راهداری در مناطق برفگیر استان قم


سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای سلفچگان عنوان کرد: طی دوشبانه روز گذشته، 5 اکیپ راهدار در قالب 35 نفر عوامل اجرایی و بهره مندی از 15 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حامد قنبری، از اجرای عملیات برفروبی و نمکپاشی درطول محورهای برفگیر بخشهای، سلفچگان، خلجستان و قاهان خبرداد.

وی با یادآوری این مطلب که از 15 آذرماه و شروع طرح راهداری زمستانی، عوامل راهدار و اکیپ های پلیس راه در راهدارخانه ها مستقر شده اند، گفت: تمامی عوامل اجرایی و ماشین آلات اداره متبوع، درقالب اکیپ های برفروب و نمکپاش ، ضمن استقرار درراهدارخانه های حوزه مسئولیتی، درآماده باش کامل به سر می برند.

قنبری درادامه به بارش های اخیر برف در سطح محورهای بخش های سلفچگان، خلجستان و قاهان، طی دوشبانه روز گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهواشناسی و پیش بینی بارش برف و احتمال یخ زدگی و لغزندگی راه های برونشهری استان، عوامل اجرایی این اداره از ظهر روز پنجشنبه مورخ 21 دی ماه و آغاز بارش های برف، نسبت به اجرای عملیات برفروبی و نمکپاشی درسطح محورهای برفگیر اقدام نمودند.

وی با بیان اینکه با وجود بارش برف، کولاک و بادروبه های مستمر دربرخی نقاط کوهستانی حوزه مسئولیتی اداره متبوع، شاهد هیچ نوع انسداد درسطح این محورها نبوده ایم خاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت شبانه روزی اکیپ های راهداری در مناطق برفگیر استان قم

فعالیت شبانه روزی اکیپ های راهداری در مناطق برفگیر استان قم