مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 09:102024-01-03سياسي

رعایت توازن خدمات شهری اولویت شهرداری بجنورد باشد


رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: عدم توازن روند خدمات شهری همواره به عنوان یکی از دغدغه های مردم در مناطق مختلف به ویژه نقاط حاشیه نشین مطرح می شود که لازم است با مدیریت هدفمند مطالبات مردمی به بهترین شکل عملیاتی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی، حجت الإسلام والسلمین براتی زاده، رییس کل دادگستری استان اظهار کرد: با توجه به نوع و ماهیت خدماتی که عمدتا توسط شهرداری ها ارائه می شود و فرایند ارتباطی که بین عوامل و دست اندرکاران و همچنین مأموران بخش اجراییات این مجموعه با اقشار مختلف مردم  و شهروندان وجود دارد، انتظارها  نیز از این دستگاه خدمات رسان بسیار بالاست.

وی گفت: به نظر می رسد با عنایت به حجم بالای مراجعات شهروندان و وجود مشکلات عدیده ای که از عدم رشد متوازن جمعیتی و نامتناسب بودن این تراز با جغرافیای شهری و امکانات و زیرساخت های مربوطه  ناشی می شود و مظاهر آن  نیز کاملا مشهود و ملموس می باشد، باید به نحوی عمل شود که روند خدمات ارائه شده با اختلال جدی مواجه نگردد.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی افزود: باید تلاش شود با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود، شاخص های عملکردی بهبود یافته و در نتیجه حصول موفقیت در مسیر تحقق اهداف پیش بینی شده و جلب رضایتمندی عمومی به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت توازن خدمات شهری اولویت شهرداری بجنورد باشد

رعایت توازن خدمات شهری اولویت شهرداری بجنورد باشد