مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 05:452024-01-08سياسي

بانوان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نقش سازنده در حوزه سلامت دارند


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و گفت: دنیای غرب یک مسیر اشتباه را در جایگاه زنان طی کرد و امروز متاسفانه به نقطه ای رسیده است که تصمیم دارد قداست مفهوم زن و مادر را با برنامه هایی که دارند از بین ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز در با بانوان فرهیخته دانشگاه علوم پزشکی با تبریک و تهنیت ایام نورانی ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و روز زن و همچنین تسلیت شهادت جانسوز هم وطنانمان در حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: دنیای غرب یک مسیر اشتباه را در جایگاه زنان طی کرد و امروز متاسفانه به نقطه ای رسیده است که تصمیم دارد قداست مفهوم زن و مادر را با برنامه هایی که دارند از بین ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به تفاوت های مفهوم زن در نظام اسلامی و دین مبین اسلام با فرهنگ غرب افزود: اینجا مادر مقدس است، اینجا از دامان زن، مرد به معراج می رود و در اینجا بهشت زیر پای مادران است.

اما آنجا تقدس و قداست مفهوم و معنا ندارد.

در واقع جایگاه و ارجمندی که اسلام برای زنان قرار داده و قوانینی که در این زمینه وضع کرده، ناظر به تقویت بخش عظیمی از جامعه یعنی بانوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نقش سازنده در حوزه سلامت دارند

بانوان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نقش سازنده در حوزه سلامت دارند