مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 08:452023-12-24اقتصادي

کاربران سامانه رصد در سیستان و بلوچستان، 25 هزار کدملی را ثبت کردند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کاربران سامانه رصد اشتغال در سیستان و بلوچستان؛ از ابتدای امسال تاکنون، 25055 کد ملی شاغلان جدید در این سامانه به ثبت رسیده است.

- خلیل احمد سلامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت سالجاری که فرآیند ثبت اشتغال ایجادی سال 1402 دستگاه های اجرایی، نهادها و سازمان ها در سامانه رصد اشتغال آغاز شده، تا پایان آذرماه 25055 کد ملی بعنوان شاغل جدید در این سامانه شده است.

وی با بیان اینکه آمار ثبت شده معادل 70 درصد تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان در سال 1402 است، افزود: با هم افزایی و همکاری همه دستگاهها و نهادها، پیش از پایان سال  35840 نفر تعهد اشتغال استان بطور کامل محقق می شود.

  دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان ادامه داد: بیشترین آمار اشتغال ثبت شده مربوط به کمیته امداد، صمت و بنیاد برکت است.

سلامی گفت: اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد مبتنی بر ثبت کد ملی افراد بوده و از این رو موضوعاتی مانند تکراری بودن در آن امکان پذیر نیست و از سوی دیگر با توجه به اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خود را متعهد به شفافیت و صحت اطلاعات ثبت شده دستگاه های اجرایی در خصوص اشتغال می داند، فرآیند بررسی تلفنی و سرشماری شاغلان ثبت شده در سامانه رصد را انجام می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربران سامانه رصد در سیستان و بلوچستان، 25 هزار کدملی را ثبت کردند

کاربران سامانه رصد در سیستان و بلوچستان، 25 هزار کدملی را ثبت کردند