مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 15:002023-12-22سياسي

تربیت و هدایت فرزندان باید از بدو تولد آغاز شود


امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به ضرورت تربیت درست فرزند، گفت: کار تربیت باید از همان زمان کودکی و تولد آغاز شود تا فرزندان در مسیر هدایت و تربیت صحیح قرار گیرند و به گمراهی و ضلالت نرسند و محول کردن این امر به زمان بزرگسالی فرزند صحیح نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام سیدابوالحسن فاطمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد گفت: سالروز رحلت فاطمه کلابیه معروف به ام البنین روز بزرگداشت مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است، مادرانی که در تاریخ انقلاب با پرورش فرزندان خود معجزه کردند و همسرانی که میراث گرانبهای شهدا را پاسداشتند و به فرزندان خود منتقل کردند.

امام جمعه موقت شهرکرد خاطرنشان کرد: 44 سال پیش در چنین زمانی شوروی با یک دلیل واهی افغانستان را اشغال کرد و در تلاش بود با کمک حزب توده بر ایران نیز تسلط پیدا کند اما به اهداف خود نرسیدند و دست به جرم و جنایات بسیاری در افغانستان زدند.

وی بیان داشت: نهضت سوادآموزی در دی ماه سال 1358 به دستور امام خمینی(ره) شکل گرفت تا محرومیت مردم در زمینه سواد خواندن و نوشتن جبران شود که به لطف الهی تا کنون پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته است.

فاطمی با اشاره به میلاد عیسی مسیح، تصریح کرد: حضرت عیسی یکی از پیامبران اول اولوالعزم و قابل احترام است اما متاسفانه سخنان عی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت و هدایت فرزندان باید از بدو تولد آغاز شود

تربیت و هدایت فرزندان باید از بدو تولد آغاز شود