مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:452023-12-31سياسي

نواختن زنگ مقاومت در مدارس شبانکاره بوشهر


در آستانه 13 دی ماه سالروز شهادت سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی با برگزاری همایش فرزندان حاج قاسم زنگ ایستادگی و مقاومت در مدارس بخش شبانکاره نواخته شد.

- ایسنا/بوشهر در آستانه 13 دی ماه سالروز شهادت سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی با برگزاری همایش فرزندان حاج قاسم زنگ ایستادگی و مقاومت در مدارس بخش شبانکاره نواخته شد.

ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره صبح یکشنبه در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، وی را نماد مقاومت جهان اسلام و ایستادگی، شجاعت و اقتدار ملت ایران دانست.

حسینی در این همایش که با محوریت روز جهانی مقاومت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، گفت: امروز مکتب این شهید والامقام یادگار بسیار ارزشمندی است که در کنار گام دوم انقلاب باید برای همه تبیین و تشریح شود.

وی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را روز رویش مکتب جدیدی در جهان اسلام و کشورمان دانست و افزود: امروز مکتب حاج قاسم یک مکتب اصیل و ارزشمند است که باید پاس داشته شود.

حسینی گفت: اقتدار و قدرت امروز جبهه مقاومت در رویارویی با رژیم غاصب و اشغالگر اسراییل، برگرفته از منش و مکتب سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواختن زنگ مقاومت در مدارس شبانکاره بوشهر

نواختن زنگ مقاومت در مدارس شبانکاره بوشهر