مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 14:502023-12-29سياسي

استحکام میثاق امت و ولایت در گرو گوش به فرمان رهبر بودن است


امام جمعه موقت خرم آباد پیوند میثاق امت و ولایت تا زمانی محکم است که گوش به فرمان رهبر باشند و مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر خواهیم گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین بهروز شمسی فر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خرم آباد ضمن توصیه مردم به تقوا اظهار داشت: زبان اگر کنترل شود بسیاری از مشکلات حل می شود.

  وی با اشاره به مناسبت 9 دی ماه در این هفته بیان کرد: 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، مردم آگاه، بصیر و هوشیار ما در آن ایام خطرناک و هولناک فتنه با تمام قوا به میدان آمدند و مردم با گوش دادن به صحبت های حکیمانه رهبر انقلاب نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند و باید به این مردم تبریک گفت که با این بصیرت و هوشیاری دشمن را ناکام گذاشتند .

   امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه پیوند میثاق امت و ولایت تا زمانی محکم است که گوش به فرمان رهبر باشند و مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر خواهیم گذاشت، گفت: این را قطعا بدانید جامعه ای که دارای رهبری آگاه، هوشیار، بصیر، باتقوا و عالم باشد و مردمی هوشیار، آگاه و بصیر باشند و فریب توطئه دشمن را نخورند این جامعه هرگز شکست نخواهد خورد.

وی افزود: ابر قدرت جهان حدود44 سال است که با تمام قدرت خود مشکلاتی مانند جنگ، ترور، تحریم و تبلیغات گسترده  علیه مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استحکام میثاق امت و ولایت در گرو گوش به فرمان رهبر بودن است

استحکام میثاق امت و ولایت در گرو گوش به فرمان رهبر بودن است