مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 13:252023-12-24سياسي

البرز به 1500 مدرسه جدید نیاز دارد


برای اینکه کلاس ها یک شیفت و 30 نفره شود 1500 مدرسه در استان نیاز داریم و با توجه به این امر باید نهضت مدرسه سازی با اهتمام ویژه ای و به صورت هفتگی دنبال شود.

- ایسنا/البرز استاندار البرز گفت: برای اینکه کلاس ها یک شیفت و 30 نفره شود 1500 مدرسه در استان نیاز داریم و با توجه به این امر باید نهضت مدرسه سازی با اهتمام ویژه ای و به صورت هفتگی دنبال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی عبداللهی در شورای آموزش و پرورش استان که روز یکشنبه سوم دی ماه 1402 در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی، با تاکید بر این که باید نهایت همراهی و همکاری را برای تامین مسکن فرهنگیان داشته باشیم، افزود: راه اندازی تعاونی های مسکن بدون قید و شرط های سخت گیرانه، ارائه تسهیلات و بسته های تشویقی از سوی شهرداری ها و تخصیص اراضی مناسب، از جمله این موارد است.

وی ادامه داد: معلمان از اقشار شریف جامعه با درآمدهای پایین هستند که باید به شکل های مختلف برای حمایت از آنها اقدام کنیم از این رو راه اندازی و تسهیل روند فعالیت تعاونی ها ضرورت دارد.

عبداللهی با اشاره به اقدامات موثری که در راستای ارتقا سرانه های بهداشتی و درمانی استان شکل گرفته، گفت: با پیگیری های صورت گرفته و عنایت ویژه دولت، تا پایان دولت سیزدهم حدود 1500 تخت بیمارستانی به مجمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز به 1500 مدرسه جدید نیاز دارد

البرز به 1500 مدرسه جدید نیاز دارد