مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 23:302023-12-29سياسي

عملیات «طوفان الأقصی» حاصل تدبیر و تصمیم مقاومت فلسطین است


مقاومت فلسطین با تدبیر خودش و برنامه ای که تنظیم کرده بود کار عملیات طوفان الأقصی را شروع کرد.

- عملیات طوفان الأقصی حاصل تدبیر و تصمیم مقاومت فلسطین است فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: مقاومت فلسطین با تدبیر خودش و برنامه ای که تنظیم کرده بود کار عملیات طوفان الأقصی را شروع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار اسماعیل قاآنی شامگاه جمعه در آیین بزرگداشت شهید حسین پورجعفری با بیان اینکه امروز مقاومت در سراسر منطقه هرکدام ساختار مستقل و مناسب خود را دارند، اظهار کرد: گروه های مقاومت مرحله به مرحله رشد کردند و امروز تمام ارکان جبهه مقاومت در سطح منطقه خودشان صاحب تصمیم و تشخیص هستند.

قاآنی ادامه داد: در همین دوره مقاومت فلسطین با تدبیر خودش و برنامه ای که تنظیم کرده بود کار را شروع کرد و برای اولین بار در این مقطع به دلیل جنایات گسترده ای که رژیم صهیونیستی علیه مردم مسلمان فلسطین انجام دادند خودشان تدبیر کردند و مرحله به مرحله همه کارهایی که خودشان کردند؛ با برنامه و تدبیر و چقدر زیبا انجام دادند.

فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به سردمداران رژیم صهیونیستی تأکید کرد: شما شهید رضی موسوی را ترور می کنید زیرا نتوانستید در میدان جنگ غزه چیزی به دست آورید و ایران به نقشه های شما کشیده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات «طوفان الأقصی» حاصل تدبیر و تصمیم مقاومت فلسطین است

عملیات «طوفان الأقصی» حاصل تدبیر و تصمیم مقاومت فلسطین است