مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 11:452023-12-31اقتصادي

نخستین کشتارگاه صنعتی دام بوشهر در آستانه راه اندازی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از افتتاح نخستین کشتارگاه صنعتی دام بوشهر در سال جاری خبر داد و گفت: این واحد صنعتی روزانه 30 تن گوشت قرمز مورد نیاز استان تولید می ‎شود که استان را خودکفا می کند.

- ایسنا/بوشهر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از افتتاح نخستین کشتارگاه صنعتی دام بوشهر در سال جاری خبر داد و گفت: این واحد صنعتی روزانه 30 تن گوشت قرمز مورد نیاز استان تولید می ‎شود که استان را خودکفا می کند.

علی باستین در نشست بررسی روند ساخت نخستین کشتارگاه صنعتی دام بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر گوشت قرمز مورد نیاز استان بوشهر از طریق کشتارگاه های سایر استان ها تأمین می شود، گفت: اکنون واحدهای پرواربندی دام های سبک و سنگین استان برای ذبح دام و بسته بندی، آنها را به خارج از استان منتقل می کنند، متأسفانه استان بوشهر اکنون فاقد هرگونه کشتارگاه صنعتی استاندارد در زمینه دام سنگین است.

وی با اشاره به حمایت از سرمایه گذاران در عرصه ایجاد کشتارگاه صنعتی دام خاطرنشان کرد: در این زمینه با حمایتی که از یک سرمایه گذار انجام شد ساخت نخستین کشتارگاه صنعتی دام استان بوشهر در دستور کار قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه ساخت نخستین کشتارگاه صنعتی دام بوشهر با مشارکت بخش خصوصی دهه فج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کشتارگاه صنعتی دام بوشهر در آستانه راه اندازی

نخستین کشتارگاه صنعتی دام بوشهر در آستانه راه اندازی